PENGUMUMAN..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bermula hari ini (9.8.2011), blog ni akan jadik blog corat-coret... Saje2 nak ilangkan boring+tension (klu ader la..) hihi..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, August 21, 2011

TaDikA

Salam semua... n3 kali ni nak ckp pasal tadika.. seperti yg telah ditulis dlm n3 terdahulu, aku mmg x sekolah tadika.. so nak diciter skang ni, adalah tadika untuk anak sulong aku.. acheh... ckp anak sulong, cam ramai je anak.. hihi.. padahal, 2 org jek... kira yg abang la..

Next year, anwar akan masuk 5 tahun.. wlupun bulan 9 baru genap 5 thn, tp awal thn da kira 5 thn jugak la kan.. so, aku tgh berkira2 nk masukkan anwar tadika maner... budak2 zaman skang ni, mmg kena sekolah tadika kan.. so, aku pun nak anwar sekolah tadika jugak..

Antara perkara yg perlu diambil kira utk pemilihan tadika
1) budget (paling penting)
2) jarak dgn tempat tinggal @ pusat asuhan
3) pengangkutan pergi dan balik

2 minggu lepas, aku dah anta borang utk tadika kemas.. x tau la dpt ke idak.. klu dpt, kena fikirkan transport plak.. yuran xyah risau.. member ckp, sebulan RM14 jek.. huhu..

Klu kt nursery skang, memang ader tadika jugak.. skali dlm satu bgnn jek.. tp aku mcm x braper yakin.. sebab nye, cikgu ader 2-3 org jek.. maner nak ajar budak, maner nak asuh budak, maner nak masak.. hmm.. tu yg mcm nak cari tmpt lain jek..

Klu x dapat kemas, maybe nak cari sekolah yg asing  antara tadika dan taska.. baru la nampak perbezaannye kan..

Hmm... xpe, ape2 pun, tunggu jwpn dari kemas dulu.. klu x dapat, baru pk alternatif lain... saje la nak share gmbr2 kt bawah ni.. aku amik dari google je pun.. hehe..