PENGUMUMAN..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bermula hari ini (9.8.2011), blog ni akan jadik blog corat-coret... Saje2 nak ilangkan boring+tension (klu ader la..) hihi..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, August 10, 2011

Cari.com

Hi.... ari ni, sepertimane tajuk di atas (acheh...) nak bercerita pasal cari.com.. korg penah dgr x..? aku pun x igt tarikh sebenar aku start berforum dalam cari.com nih.. yg aku igt, masa tu aku nak cari maklumat pasal kuching sbb kitorg satu family nak ke kuching.. bulan 4 baru ni...

Utk pengetahuan korg2 yg belum tahu, klu kiter nak join berforum dlm cari.com nih, kiter kena register dulu.. kena sediakan nickname n password.. biler dah register, baru la boleh start berforum.. hehe..

Utk makluman, nickname aku kt cari.com tuh (bukan nickname pun, tp namer sebenar..) azlianakasim... best x nickname aku..?!! ntah la, aku rase mcm best je pki name sebenar, siap nama abah skali.. bangga tau..!! hehe..

Bercerita pasal cari.com ni.. aku biasanyer akan buka thread pelancongan dan resepi je.. hihihi.. tp byk lagi thread2 lain tau.. sejak terjebak dengan forum nih, kepala aku ligat pk destinasi maner untuk melancong... huhu.. thread air asia & fire fly pun ader tau.. so, klu sebelum diorg bukak utk promo, ader forumer dlm cari. com nih dah tau dulu n hebah2 kan.. so kiter2 ni, boleh la standby aper yg patut.. (masa membooking + duit dlm akaun la tuh...) hukhuk...

So, masa AA wat promo harga tiket 10 sen ari tuh, aku sempat beli tiket g penang (feb 2012) dan kuching (apr 2012).. hoyyey... kuching BEST tau.. plg best, MAKAN la.. hehe.. masa promo harga tiket RM3, x beli ape pun.. sebab masa terbang lebih kurg samer ngan promo 10 sen tu, so mcm xde masa kosong jek.. hehe..

Dlm kepala aku skang nih, dok pk nak membooking tiket g KK plak.. biler la agaknya bole dpt yerk?? lagi satu, nak g langkawi.. last g langkawi masa honeymoon dulu.. 2006.. lamer giler dah tuh.. tp plan nak g langkawi masa turun penang feb thn dpn.. hehe.. nasib ader along kt penang, boleh la stay umah dia.. save la skit budget.. hihihi..

Ape2 pun, korg try la masuk cari.com nih... http://www.cari.com.my/
Byk benda yg korg boleh dpt kt sini... Selamat men'join'kan diri.. Sekian, terima kasih..