PENGUMUMAN..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bermula hari ini (9.8.2011), blog ni akan jadik blog corat-coret... Saje2 nak ilangkan boring+tension (klu ader la..) hihi..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, August 14, 2011

::> Jumaat <::

Salam....

Aku nak wat tajuk n3 aku kali nih, sesimple mungkin... simple x..? he2...  Satu perkataan jek...

Jumaat... mcm aku penah bgtau sblm nih, aim aku utk ari jumaat lepas, adalah utk carik baju melayu purple utk hafiz.. tp malangnye, puas aku pusing2 kt @ mart kempas tu, tp x jumpa warna purple yg mcm aku nak... ader satu yg agk sama, tp ader kekotoran plak kt baju tuh... hmm... pastu aku mintk tlg kwn aku yg blk kota tinggi, utk carikkan baju tu kat sana... tp, ari sabtu dpt sms, dia bgtau kat kota pun xde.. hampeh tul.. xpe, perjuangan akan diteruskan jugak.. huhu..

Tghari jumaat tu, suami aku sms bgtau yg mlm nk blk kg.. so kt @ mart tu, aku smbil2 carik bhn nak wat mee kari utk buka puasa.. dapat sumer brg.. so blk keje, sampai umah, aku cpt2 masuk dapur, utk siapkan mee kari... skali cek2, halia tinggal sikit jek yg boleh pki.. yg lain da lembik aka busuk dan xleh nak pakai.. inila akibatnya jarang masak gunakan halia.. bukan jarang masak ye.. x caya, pagi tu, kami sahur nasi + ikan goreng tau.. he2... tadaa..... MEE KARI SIAP, sebelum buka.. huhu.. mkn2, pastu solat.. pastu siap2 nk blk kg... nak kuar umah, da kul 9.. citer geng mengaji da start plak.. layan kejap.. geram betul aku tgk citer geng mengaji tu.. ader rocker nk blaja ngaji jugak.. baca bismillah bukan main sedap lagi.. berlagu2 lagik.. skali baca alif, ba, ta jek.. smpi sa, da tergagap2.. wakaka...

Lebih kurg kul 9.25, gerak... lalu jalan pontian utk masuk tol skudai.. tetiba aku terlelap plak.. biler terjaga, tgk2 da kt highway.. tetiba aku terlelap lagik.. x sengaja ok.. he2.. pastu aku terjaga sbb rasa mcm kete x gerak jek.. rupa2 suami aku mengantuk dan benti rehat jap.. aku tanye kt maner.. rupanya baru sampai simpang renggam.. hehe.. lama gak la benti.. pastu jln blk, singgah plak kt r&r machap... beli roti bakar, milo dlm tin (tuk aku) n nescafe panas.. dah mkn2, minum2, teruskan perjalanan... tgk jam, da kul 12 lebih.. hehe, 3 jam, baru sampai machap... jalan terus, x benti dah, sampai umah mak kul 2.30am... x tunggu ape dah, terus zzzzzzz... kul 4.30 da nak bgn sahur plak kan...

p/s bonus stgh bulan da masuk.. tq ek gov... he2