PENGUMUMAN..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bermula hari ini (9.8.2011), blog ni akan jadik blog corat-coret... Saje2 nak ilangkan boring+tension (klu ader la..) hihi..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 11, 2011

Semua OrEn aka JiNgGa...

Salam, semua...

Amacam tajuk n3 ari ni, penuh gimik x..? he3.. sejak mlm td, kepala aku ni dok pk ayat2 yg aku nak tulis dlm post kali ni... wahh..

Klu bercakap psl warna dlm bln2 posa camni, pasti korg dpt agak ape dia kan... he2... Cer teka.. cer teka..

Teeeeetttttttttttttttttttttt.. masa menjawab da tamat.. haha.. tentula TEMA untuk raya thn nih.. ngeh3.. warna oren aka jingga akan jadi tema warna baju raya kt umah mak aku thn ni.. wlupun kami adik bradik akan berkumpul kt umah mak aku di Taman Sri Lambak aka T6, Kluang tu start raye ke-3, still ader tema baju raya gak tau.. so, masa raya thn lepas da ditetapkan bahwa raya tahun 2011, tema warna adalah oren aka jingga... memula along x setuju.. sbb ape, x tau.. mybe sbb takut nk pki baju kaler tu kot.. he3.. last2, sumer mengikut arahan dan setuju dengan pilihan kaler tersebut.. ngeh3...

Jom kiter tgk gmbr2 jap... he2..


Ni sesi menerai baju raye yg baru siap..
(sila abaikan keadaan umah yg bersepah tu..)

Siap songkok skali.. anwar pki songkok thn lepas..
masih saiz lagik.. jimat...


Hafiz pulak blh pki songkok anwar yg 2 thn lepas..
lagiiii jimaaaattt.. ngeh3
 Tahniah dan ucapan berribu2 terima kasih diucapkan kepada PUAN ZURAINA ZAMZAM aka KAK ANA sbb sudi terima tempahan untuk jahitkn baju anak2ku ini.. semua ok.. cun jek.. haha.. aku dah berkira2, thn dpn, nak beli baju siap jek.. tp, klu ayah diorg nak beli kain pasang jugak, terpaksala minta jasa baik kak anna lagik utk jahitkan.. hehe..

Aku dok citer pasal baju raya ke3 jek.. raye pertama, kt umah mertua, ader tema jugak tau.. warna purple.. lega skit.. sebabnye... tema umah mak aku thn lepas adalah purple.. so, recycle je la baju thn lepas.. hehe.. jimat byk nih.. so, tinggal baju hafiz je xde lagik.. cos thn lepas hafiz xde pun baju melayu... so, target aku tghari nih, nak g cari baju melayu purple utk hafiz..

ok, cukup kot smpi sini dulu.. babai..