PENGUMUMAN..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bermula hari ini (9.8.2011), blog ni akan jadik blog corat-coret... Saje2 nak ilangkan boring+tension (klu ader la..) hihi..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 18, 2011

MIMPI oh MIMPI

Salam, semua...

Dah 2 ari x dpt update blog... puncanye..?? keje luar.. so pepagi x sempat pun bukak pc.. blk keje lua, da penat, so da malassss.. huhu..

Berkenaan tajuk n3 kali ni, tentu korg sumer pun penah alami kan.. kata orang, mimpi adalah mainan tidur..

Klu aku, kdg2 ader mimpi.. kdg2 xde... kdg2 boleh igt mimpi tu.. kdg2 x boleh igt... aku plg x suka klu mimpi berkenaan org2 yg dah jadi sejarah dlm idup aku.. x suka nak flash back sumer tuh.. hmm..

Nape tiba2 aku nak ckp psl minpi nih..? puncanye, mlm td aku termimpi psl benda yg aku x suka ni la.. gerammm sgt... x sukeeeee...

Dah, abis.. malas nk citer pjg2.. tgh bengang nih.. nape la ko muncul dlm mimpi aku..? aku dah lupa kt ko tau.. hishhhh..

Teeeeeeeetttttttttttttttttt... abis masa utk berbengang sumer.. aku saje nak share satu lirik lagu... aku suker sgt ngan lagu ni skang nih.. he2 (naik semula mood...)

Tajuk Lagu: Beribu Sesalan
Artis: Jaclyn Victor, Ning Baizura & Shila

Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri
Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini
Diiringi
Kisah janji, dimungkiri, dimungkiri
Sia-siaku, mencintaimu
Setia padamu, percayakanmu
Sebak dadaku, retak hatiku
Luka jiwaku, dihiris pilu
Sia-siaku, mencintaimu
Setia padamu, percayakanmu
Sebak dadaku, retak hatiku
Luka jiwaku, dihiris pilu