PENGUMUMAN..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bermula hari ini (9.8.2011), blog ni akan jadik blog corat-coret... Saje2 nak ilangkan boring+tension (klu ader la..) hihi..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 27, 2011

nak citer aper yer...??!!

hi..hi.. sumer...

ruper2 nyer, tulis blog ni ikut mood ye.. klu ader idea, smpi xmenang tgn dibuatnye.. time x de idea, langsung x diendahkan.. kengkdg, jengah pun tidak ke blog sendiri.. huhu..

ari ni masih raye lagik ke..? rasenye cukupla beraya thn ni.. last g beraya, ahad lepas.. ader 3 open house yg perlu dihadiri.. ops 4 sebenarnya, sebab ader 1umh buat cukur jambul anak dia.. ader mkn2 jugak, kira open house la jugak kan..? huhu..

umh 1st, umah yg wat cukur jambul tu.. depan umh aku je.. segan plak klu x pegi.. kul 2, en suami pegi ngan anwar.. lebih kurg kul 3 camtu, abis kenduri, aku plak pegi.. pegi mkn je pun.. sbb hafiz tido kt umh, lepas aku smpi umh tu, en suami blk..

umh ke2, umh pegawai opis aku.. umh nye dkt ngan opis.. ikut jemputan, kul 12-5.. tp kami sampai tepat2 kul 5.. tp mknn masih byk.. aku makan nasi empit ngan kuah lodeh.. makan skit je sbb kt umh kenduri td da mkn byk.. menu nasi jagung + ayam msk merah + daging masak kurmak..

lepas mkn kjp, terus ke umh ke3.. umh ke2 ni, anwar dok dlm kete jek sbb tido.. so dia x dpt duit rayer.. ayak!! haha.. umh ke3, area tmn daya.. umh driver kt opis aku.. ader nasi impit + rendang, laksa penang ngan ns dagang.. aku nk mkn yg ringan2 jek, so amik laksa.. mkn skit jek.. sbb aku mmg x brapa nak mkn laksa yg wane putih tu.. klu pki spagetti, ok lagik.. huhu..

dekat kul 7 x silap, gerak ke umh terakhir.. ni umh housemate en suami masa bujang dulu.. byk jugak mknn dia.. tp aku makan bihun sup jek.. ader jugak menu lain.. tp x tetgk sbb perut da penuh betul.. huhu.. klu x mkn, segan plak dgn tuan umah..

blk umh, smpi kul 8.30 kot.. kwn en suami plak kata nk dtg.. aku terus mandikan hafiz kt bilik air atas.. blum siap hafiz mandi, diorg da smpi.. lepas hafiz mandi, aku plak mandi.. pastu en suami tidurkan hafiz, aku sediakan la hidangan ape yg ader.. jiran dpn umh yg wat kenduri tu bg makanan, so aku hidangkan mknn tersebut kt tetamu aku.. xpela, dari x terabis kami mkn, baik bg kt org..

lepas diorg blk, aku pun ape lagik.. tido la.. eh lupa plak, ahad tu besday anwar.. pagi tu aku bwk dia g breakfast kt mc d.. tp en suami n hafiz x ikut.. dpt la dia main 'taman' kt dlm mc d tuh.. kek x beli pun sbb last week masa blk melaka dah beli dah  (^_^)