PENGUMUMAN..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bermula hari ini (9.8.2011), blog ni akan jadik blog corat-coret... Saje2 nak ilangkan boring+tension (klu ader la..) hihi..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 13, 2011

:: kenangan ::

ai semua... ari ni aku x tau nk tulis aper kt blog ni..

sedang dok brangan-angan, aku teringatkan kete lamer aku..

kenanganku...
kt ats ni la kete lamer aku.. gmbr ni diamik sebelum kete diserahkan kpd wakil kedai kete terpakai..
diam x diam, 4 thn jugak aku pakai kete ni.. menggantikan kete abah yg aku pinjam masa mula2 keje dulu.. kete abah yg aku pinjam dulu tu pun dah xde, dah lego ngan kedai kete terpakai jgk.. huhu..