PENGUMUMAN..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bermula hari ini (9.8.2011), blog ni akan jadik blog corat-coret... Saje2 nak ilangkan boring+tension (klu ader la..) hihi..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, October 18, 2011

:: menu mlm ni ::

Salam semua..

Time aku xde keje n sedang mengadap pc berinternet, aku suke sgt nak mencari resepi masakan.. yg penting, resepi simple n mudah.. so, utk mlm ni, aku dah ader satu menu.. yg menggunakan sotong, memandangkan ader skit lg sotong kt dlm peti ais.. resepi diambil dr blog kak ummi.. korg pun boleh try.. senang jek.. mesti korg heran kan, x kan masak 1 menu jek??!! satu cukup la.. sbb smlm punya ikan masak stim, ader lagik skit.. panaskan je.. so dah ader 2 menu kannn.. huhu.. mkn 2 org je pun.. ank2 aku, mkn mmg jimat.. nak nasi kosong + kicap jek.. lauk2 sumer xnak.. huhu..

so, esok la aku meng'upload' gambar masakan aku tu k.. hrp2 menjadi la ia k.. c u 2morrow..

p/s nah, gmbr hidangan kami mlm td.. menjadik jugak.. hehe..


thanks kak ummi!!